Trengo voor automotive

Ongeëvenaarde klanttevredenheid zie je terug in je omzet

Maak sneller contact met leads, vul de salesfunnel en bied tijdige follow-ups voor klanten op elk kanaal.
Zo werkt het
Vertrouwd door meer dan 3.000 klanten wereldwijd!
Check hoe anderen het deden
Vertrouwd door meer dan 3.000 klanten wereldwijd!

Ontdek zelf hoe Trengo je helpt om van tevredenheid de norm te maken

Unieke customer journeys
Creëer diverse gepersonaliseerde end-to-end customer journeys en leidt leads makkelijk door de funnel.
Vraag een demo aan
Gecentraliseerde gesprekken
Je hoeft niet meer van tabblad te wisselen of leads te laten wachten. Verbind elk kanaal en beheer alle gesprekken in Trengo.
Ontdek het platform
Proactieve verkoop
Bouw relaties op met top prospects en klanten. Houd ze warm en stoom ze klaar voor de volgende verkoop.
Bekijk de prijzen

Overtuig klanten om telkens voor jou te kiezen

PERSONALISEER

Bied een uitstekende ervaring

Zorg dat je de aankoop- en conversatiegeschiedenis altijd bij de hand hebt. Want zo wordt het steeds makkelijker om om service persoonlijker te maken.
Lees verder
GEBRUIK DATAINTELLIGENTIE OM TE SCHALEN

Zorg dat klanten blijven terugkomen 

Duik in je rapportages en spot de trends die leiden tot upsells, en klantenbinding op de lange termijn.
Onderneem actie
automatiseer

Prioriteer automatisch de juiste klanten

Spot trends met behulp van rapportages. Verzamel de data die je nodig hebt om responstijd te verhogen, en feedback die je diensten beter maakt.
Klik en begin

Integreer Trengo met je bestaande tech stack

CRM
Pipedrive
Koppel klantcontact, salesactiviteiten en deals aan elkaar. Doe dit met Pipedrive.
Bekijk hoe
CRM
Salesforce
Synchroniseer klantgesprekken met contactrecords in Salesforce.
Bekijk hoe
Til service naar een hoger niveau

Maak customer engagement schaalbaar met AI en automatisering

Gebruik elk klantgesprek om momenten van waarde te creëren. Bouw sterke klantrelaties op door jouw team te verlossen van repetitieve gesprekken. Met Trengo beantwoord je 50% van alle inkomende FAQ's automatisch, waardoor het team de tijd heeft zich te richten op de accounts met een hoge prioriteit.
Vraag een demo aan

De features die zorgen dat klanten blijven terugkomen

Live Chat
Live Chat
Voeg een no-code, 24/7 geautomatiseerde of door je team gestuurde Live Chat toe aan je website.
Klantprofielen
Klantprofielen
Bewaar cruciale klantdata rechtstreeks in Trengo, zo wordt het steeds makkelijker om gesprekken te personaliseren.
Geautomatiseerde workflow
Geautomatiseerde workflow
Verwijs binnenkomende leads door naar de juiste persoon door gebruik te maken van geautomatiseerde workflows.
Data intelligence
Data intelligence
Meet de teamprestaties en zorg dat je alle belangrijke inzichten zoals de drukste tijden, meest actieve kanalen en meer bij de hand hebt.
Multichannel Inbox
Multichannel Inbox
Verbind e-mail, SMS, WhatsApp, sociale kanalen en meer - zodat al het klantcontact gecentraliseerd is.
Telefonie
Telefonie
Host en controleer telefoongesprekken met je klanten en leads rechtstreeks in Trengo.

Dit zeggen onze klanten over Trengo

Heb is super dat we één plek hebben waar we alle klantenservicevragen van verschillende kanalen ontvangen. We wijzen nu tickets toe aan andere collega's en houden in realtime alle interne opmerkingen bij.
Stefano G.
Met Trengo centraliseren we alle communicatie, zowel intern als met klanten, ongeacht het kanaal. Van WhatsApp tot e-mail en van Facebookberichten tot live chatberichten, er is nu één plek om alles te beheren.
Jeffrey D.
Group Director
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Ihab B.
Operations Manager E-Commerce
Ik ben niet iemand die reviews achterlaat, maar Trengo is een game changer voor ons geweest. Als klein e-commercebedrijf had ons team moeite om het overzicht te houden van alle klantkanalen.
Julian P.
MKB
Wat top is aan Trengo zijn absoluut de handige automatiserings- en samenwerkingsfuncties. De mogelijkheid om terugkerende taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tickets of het taggen van collega's, bespaart mij en mijn team veel tijd en moeite.
Martijn V.
Operations Manager E-Commerce
Wat ik zo leuk vind aan Trengo is hoe gebruiksvriendelijk het is. Het is heel makkelijk te gebruiken, dus het inwerken van nieuwe collega's is een fluitje van een cent. Ze reageerden erg snel en het was een genot om met ze te werken. Een echte aanrader!
Maybelline O.
Customer Experience Manager
De virtuele assistent helpt je om goede service op te halen. Je kan nu goede, of zelfs betere, gesprekken met nog meer klanten voeren. Plus automatische workflows maken het werk makkelijker, omdat klanten nu direct naar de juiste collega doorverwezen worden...
Geverifieerde gebruiker
Consumentengoederen
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Johann K.
MKB

Verbeter de klantbeleving, leer van de besten.

Sluit je aan bij de meer dan 7.000 enthousiaste lezers en ontvang onze nieuwsbrief, The Convo, elke maand rechtstreeks in je inbox. We delen het laatste nieuws over customer engagement, en bespreken tactieken waar je echt wat mee kan. 
Meld je aan voor The Convo

"Door de multichannel inbox werken we makkelijk samen en hebben we een volledig overzicht van al het klantcontact. Dat kregen we met een normale inbox niet voor elkaar."

Bedrijf ·
Bomenbezorgd
Liset Schiphorst

Tijd voor een afspraak

We bieden een platform dat speciaal voor jouw team is ontworpen. Maak je klanten blijer dan ooit tevoren.
Plan een demo